Bloemencorso biedt unieke promotie voor bedrijven

Het Bloemencorso van de Bollenstreek biedt ondernemers een unieke manier hun bedrijf te promoten tijdens het Bloemencorso van 19 – 23 april 2017. Dit kan eveneens met deelname aan het corso met een luxe of promotie wagen.

“Welk bedrijf of instelling streeft er niet naar om zich zo breed te kunnen presenteren” zegt corsovoorzitter Leo van der Zon. “Het verwerven van meer naamsbekendheid is voor velen prioriteit nummer één. Wat is er dan niet mooier om te kunnen meeliften met een evenement van nationale en internationale faam zoals het Bloemencorso van de Bollenstreek.”
Deelname aan het corso met een luxe of promotiewagen is daarom volgens Van der Zon een must voor diegenen die daadwerkelijk willen scoren. “Alleen het publiek dat naar het corso-evenement komt kijken is al van ongekende grootte en komt letterlijk overal vandaan. Iedere doelgroep zit er wel bij. En dan nog maar niet te spreken over de vele duizenden foto´s en filmpjes die van het corso worden gemaakt om aan de thuisblijvers te vertonen via de sociale media, waaronder Facebook, Instagram, Pinterest en Google+. Dit werkt als een olievlek. Er is gewoon geen effectievere wijze van promotie voor te bedenken. Bovendien is het Bloemencorso van de Bollenstreek het eerste grote voorjaarsevenement na de winter, waardoor het altijd een maximum aan aandacht krijgt in de media.”

Vanuit de commissie marketing zegt Ad van Zelst het enthousiasme van Van der Zon in alle opzichten te delen over deze unieke manier van promotie maken: “We zijn op dit moment nog met een aantal kandidaten voor een praalwagen in gesprek. Voor kleinere bedrijven die ook graag willen deelnemen aan het Bloemencorso hebben we een goed alternatief met het prachtige aanbod om met een luxe wagen mee te rijden. We merken dat bedrijven graag van deze bijzondere manier van promotie gebruikmaken. De combinatie praalwagens-luxe wagens en muziek tijdens het bloemencorso maakt het evenement heel bijzonder. De vele honderdduizenden bezoekers uit binnen- en buitenland geven hoge waarderingen aan het Bloemencorso van de Bollenstreek. Dit is het grootste gratis evenement in Nederland.”

Informatie en begeleiding vanuit het bloemencorso
Ad van Zelst en Pieter van Waardenburg zijn verantwoordelijk voor de deelnemende bedrijven aan het bloemencorso. Beiden kunnen u uitstekend adviseren over potentiële deelname luxe wagen of bijzonder voertuig aan het corso. Er zijn verschillende deelnamepakketten voorhanden. Voor vragen of informatie over deelname aan het bloemencorso kan men zich melden via deelname@bloemencorso.info. Ook op de website is de informatie te vinden. Voor (potentiele) deelnemers en bedrijfsvrienden van het bloemencorso wordt er op 25 januari een bijeenkomst gehouden bij Van der Valk Sassenheim-Leiden. Daar wordt ook ingegaan op de diverse deelnamemogelijkheden.

Sponsoren
  • 0.helios
  • 9.gemeente -haarlem
  • 19.gemeente -lisse
  • 21.gemeente -teylingen
  • 27.rabobank -bollenstreek
  • 29.bloemencorso -bollenstree
  • 36.gemeente -hillegom
  • 39.keukenhof
  • Logo 2011
  • Logo Flynth Zonder Onderschrift
  • GRAIN Logo Pms
  • Omroep Max
  • Huurmaat Logo
  • BQ Support Rgb
  • Slot Logo Transport Log4ebjpg
  • LOGO Vandooren
  • Smd Brandstoffen Logo
  • Agrotechniek
  • Logo Payoffnl Rgb
  • Image001
  • Wt Logo Noordwijkerhout Rgb Groot 1
  • De Leeuw
  • Ruigrok Flowerbulbs
  • Logo Test
  • Ld Logo 032Jpg
  • Queen
  • Linnaeshof
  • China
  • Malaysia
  • Noordwijk